Monday, October 1, 2012

Garden City Leisure

Jeg har haft en ret dejlig og ret travl weekend.
Fredag var jeg til et ugandisk bryllup og søndag var jeg ude og se et af de fattige områder i Kampala og det ugandiske rigshospital.. Indlæg kommer senere om begge de to dage men "for now":

Garden City Leisure...

Svømminpoolen med udsigt over Kampala's golfbane. Så lever man livet :-P

Oh, man. I lørdags brugte Sofie og jeg en dag på at være lidt turister på badeferie.

Stop nr. 1:
Garden City's (der er et shoppingcenter i Kampala) Food Court. Jeg havde de sygeste pizza-cravings så vi spiste en pizza (ikke som mit lokale pizzaria, men pizza er pizza og når man har cravings godtager man alt) og indisk karryret. God mad er lidt sjældent herned så det var noget så skønt.. :-D

Stop nr. 2:
Garden City Leisure, der vist egentligt er et fitnesscenter men med tilhørende dampbad, sauna, svømmingpool og - wait for it - brusebade!! Så vi brugte nogen timer på at svømme rundt i poolen, svede i saunaen, fjerne døde hudceller i dampbadet og blive sådan rigtigt gennem-ren under hvad der var mit første brusebad i 4 uger. Det var himlen siger jeg bare :-D Næste gang (som i når der er gået 4 uger til) har vi lavet en pagt om at vi også skal udnytte deres massage-muligheder, der som alt andet her er ret billigt..

Stop nr. 3:
Sofie havde kaffe-cravings og jeg havde spottet en lækker kage, så kage og kaffe inden vi sagde farvel til Garden City, der er et af de største shoppingcentre i Kampala, og som sværmer med hvide mennesker ;-), og hej til vores almindelige Uganda-liv med bade i spande, toiletter der ikke trækker ud, overfyldte offentlige transportmidler og beskidte fødder :-D

No comments:

Post a Comment