Monday, October 1, 2012

Top 3-lister


Teaterstykker jeg er ked af at gå glip af:
Skammerens datter
Manifest 2083
Alladin

Ting jeg troede jeg vidste men skal lære fra bunden:
Hvordan man går over vejen
Hvordan man fører en telefonsamtale
Ikke at betale overpris

Madvarer jeg liiige skal vænne mig til:
Matoke
Ground nuts-sovs med røget fisk
Posho

Transportmidler der er fucked up:
Boda-bodas
Taxierne (bonus-spørgsmål: hvor mange mennesker kan der være i en Toyota Hiace?)
Togene der kun er til godstransport – og så lige når der er fodboldkampe

Ting der er ved at gå mig på nerverne:
Ham der bor ved siden af mig og gerne vil være sanger, beder 5 gange om dagen, og ikke kan finde sluk-knappen på sin radio
Random folk der råber ting efter mig som ”I love you, i love you”, ”looking good, baby” og sugar, come here, sugar”
Mangel på fibre, fuldkorn, kerner og alt mad hvor man skal tygge lidt.

Ting jeg glæder mig til at komme hjem til:
Alle dem jeg elsker
Hjemmelavet GOD mad
Julehygge og tv-serier

Ting der er awesome ved Uganda:
Naturen
At det er 20-28 grader hver dag
Min værtsfamilie

No comments:

Post a Comment