Saturday, November 10, 2012

Postkortdag


Jeg er ikke den store fan af postkort så bare det at tage mig sammen til at skrive 4 til at sende hjem og 3 til at give til folk når jeg tager hjem var lidt af en udfordring for mig.
Og da jeg sad og skrev dem gik det for alvor op for mig; kun 2 uger tilbage i Uganda før jeg sætter mig på en flyver på vej hjem til et koldt lille land ca. 6400 km stik nord.. Wow. Så gik tiden næsten alligevel, og selvom jeg til at begynde med aldrig have troet at jeg ville klare at bo her så endte jeg faktisk med at trives ret godt i Uganda, selvom der stadig er irritationsmomenter der skal overkommes hver dag. Jeg glæder mig til at komme hjem med jeg kommer til at savne det her mærkelige land hvor jorden er rød :-)

Til dem der tænker "skulle du ikke først komme hjem den 22. december?":
Jo, men jeg ændrede det. At forny mit visa for de 16 dage der er mellem den 21. december (min oprindelige hjemrejsedag) og den 5. december hvor det udløber ville være både overdrevet dyrt og overdrevet besværligt. Samtidig lukker halvdelen af mit projekt den 2. december og med den flybillet jeg kunne ændre gratis endte det med at den mest logiske dag at tage hjem blev den 26. november sammen med Sofie der er den anden danske voluntør på vores ende af Entebbe Road (og som de små afrikanerbørn er overbevist om er min søster selvom hun har helt blond hår og overhovedet ikke ligner mig)

No comments:

Post a Comment